
REGULAMIN PRANIA TAPICERKI UMEA
1. Nasza drużyna
Wszystkie nasze misje czyszczące wykonuje nie kto inny, jak ekipa UMEA Wojciech Kudełko!
2. Magia prania, ale nie czary!
Niestety, nie jesteśmy Hogwartem, a nasze detergenty nie mają magicznych właściwości. Nie gwarantujemy usunięcia każdej plamy.
Jeśli próbowałeś już własnych sztuczek i plama tylko się utrwaliła – cóż, nie obiecujemy cudów!
3. Instrukcja obsługi klienta
Zanim zaczniemy czynić czystościowe cuda, poinformuj nas, czy producent Twojej kanapy nie podał "przeciwwskazań" do prania na mokro.
Jeśli takowe istnieją, pamiętaj – decydujesz się na usługę na własną odpowiedzialność.
4. My nie wędrujemy!
Przyjeżdżamy do Ciebie i tylko tam wykonujemy usługę. Nie zabieramy Twojej kanapy na wakacje do naszej pralni.
5. Ślady użytkowania – naturalna ewolucja dywanu
Dywany i wykładziny, zwłaszcza te intensywnie eksploatowane, mają swoje życie.
Ciemniejsze obszary, wytarte włókna czy rozdwojenia są jak zmarszczki – pojawiają się z czasem i my ich nie cofniemy.
6. Frędzle – nie są niezniszczalne
Jeśli Twój dywan ma frędzle i często po nim chodzisz, mogą się one zniszczyć, zżółknąć lub przebarwić.
Niestety, nie jesteśmy fryzjerami dla dywanów.
7. Kanapa w kawałkach – tylko na życzenie
Jeśli chcesz, byśmy wyprali cały mebel, musisz go samodzielnie rozłożyć.
My zajmujemy się praniem, nie montażem ani demontażem mebli.
8. Przygotowanie frontu walki
Zanim zaczniemy walkę z brudem, przygotuj meble!
Opróżnij pojemniki, usuń piasek i inne niespodzianki spod kanapy. Będzie nam się miło pracowało.
9. Pracujemy tam, gdzie możemy sięgnąć
Jeśli ssawka odkurzacza nie sięga w jakieś miejsce – my też nie będziemy się tam pchać.
Kanapy nie odwracamy do góry nogami.
10. Skóra i eko-skóra? Tylko tam, gdzie tkanina!
Przy praniu tapicerki skórzanej i eko-skóry dotykamy tylko tych elementów, które są pokryte materiałem.
Skóry nie myjemy!
11. Wiskoza – delikatna dama
Dywany wiskozowe to prawdziwe księżniczki w świecie dywanów.
Ich czyszczenie odbywa się wyłącznie na Twoje ryzyko i odpowiedzialność.
12. Dokumentacja niczym CSI
Podczas pracy robimy zdjęcia. Klient, zgadzając się na usługę, wyraża zgodę na fotografowanie.
Spokojnie, nie robimy portretów rodzinnych, ale możemy wykorzystać zdjęcia do promocji.
13. W razie reklamacji...
Masz 48 godzin na zgłoszenie reklamacji. Po tym czasie uznajemy, że Twoja kanapa została zaakceptowana w nowym stanie.
14. Warunki techniczne – czyli czego potrzebujemy
Abyśmy mogli działać, potrzebujemy:
-
dostępu do gniazdka (230V, bezpiecznik min. 8A – inaczej może być „ciemno”)
-
ciepłej wody (minimum 40°C, najlepiej z wysokiego kranu lub prysznica)
-
toalety lub miejsca do wylania wody
-
czystej, suchej podłogi
-
trochę przestrzeni (2 m z jednej strony, 50 cm z innych)
-
temperatury w pomieszczeniu min. 15°C (inaczej chemia nie zadziała!)
15. Zwierzaki – na urlop do innego pokoju!
Nie chcemy, by Twoje pupile cierpiały przez hałas.
Na czas prania – przenieś je do innego pomieszczenia.
16. Odwołania i spóźnienia
-
Jeśli coś Ci wypadło i nie możesz zapewnić obecności – zadzwoń do nas i zmień termin.
-
Jeśli my się spóźnimy więcej niż 15 minut – damy Ci znać!
17. Minimalna kwota zamówienia
Bez względu na to, czy pierzemy jeden fotel, czy całą sofę – minimalna kwota zamówienia to 180 zł.
18. Obserwatorzy mile widziani
Jeśli masz ochotę patrzeć, jak pracujemy – nie ma problemu!
Byle w bezpieczny i nieprzeszkadzający sposób.
19. Ważne definicje
-
Regulamin – dokument, który czytasz i który obowiązuje podczas realizacji usługi
-
Usługa – to, co robimy, czyli czyszczenie, pranie, ozonowanie itp.
-
Klient – Ty, czyli osoba zamawiająca nasze magiczne usługi
-
Chemia piorąca – nasze tajne środki do walki z brudem
Zaakceptowanie regulaminu oznacza zgodę na nasze warunki.
Jeśli masz jakieś pytania – pisz! Z chęcią rozwiejemy wszelkie wątpliwości.