top of page

Pn - Pt: 8:00 - 18:00

REGULAMIN PRANIA TAPICERKI UMEA

1. Nasza drużyna

Wszystkie nasze misje czyszczące wykonuje nie kto inny, jak ekipa UMEA Wojciech Kudełko!

2. Magia prania, ale nie czary!

Niestety, nie jesteśmy Hogwartem, a nasze detergenty nie mają magicznych właściwości. Nie gwarantujemy usunięcia każdej plamy.
Jeśli próbowałeś już własnych sztuczek i plama tylko się utrwaliła – cóż, nie obiecujemy cudów!

3. Instrukcja obsługi klienta

Zanim zaczniemy czynić czystościowe cuda, poinformuj nas, czy producent Twojej kanapy nie podał "przeciwwskazań" do prania na mokro.
Jeśli takowe istnieją, pamiętaj – decydujesz się na usługę na własną odpowiedzialność.

4. My nie wędrujemy!

Przyjeżdżamy do Ciebie i tylko tam wykonujemy usługę. Nie zabieramy Twojej kanapy na wakacje do naszej pralni.

5. Ślady użytkowania – naturalna ewolucja dywanu

Dywany i wykładziny, zwłaszcza te intensywnie eksploatowane, mają swoje życie.
Ciemniejsze obszary, wytarte włókna czy rozdwojenia są jak zmarszczki – pojawiają się z czasem i my ich nie cofniemy.

6. Frędzle – nie są niezniszczalne

Jeśli Twój dywan ma frędzle i często po nim chodzisz, mogą się one zniszczyć, zżółknąć lub przebarwić.
Niestety, nie jesteśmy fryzjerami dla dywanów.

7. Kanapa w kawałkach – tylko na życzenie

Jeśli chcesz, byśmy wyprali cały mebel, musisz go samodzielnie rozłożyć.
My zajmujemy się praniem, nie montażem ani demontażem mebli.

8. Przygotowanie frontu walki

Zanim zaczniemy walkę z brudem, przygotuj meble!
Opróżnij pojemniki, usuń piasek i inne niespodzianki spod kanapy. Będzie nam się miło pracowało.

9. Pracujemy tam, gdzie możemy sięgnąć

Jeśli ssawka odkurzacza nie sięga w jakieś miejsce – my też nie będziemy się tam pchać.
Kanapy nie odwracamy do góry nogami.

10. Skóra i eko-skóra? Tylko tam, gdzie tkanina!

Przy praniu tapicerki skórzanej i eko-skóry dotykamy tylko tych elementów, które są pokryte materiałem.
Skóry nie myjemy!

11. Wiskoza – delikatna dama

Dywany wiskozowe to prawdziwe księżniczki w świecie dywanów.
Ich czyszczenie odbywa się wyłącznie na Twoje ryzyko i odpowiedzialność.

12. Dokumentacja niczym CSI

Podczas pracy robimy zdjęcia. Klient, zgadzając się na usługę, wyraża zgodę na fotografowanie.
Spokojnie, nie robimy portretów rodzinnych, ale możemy wykorzystać zdjęcia do promocji.

13. W razie reklamacji...

Masz 48 godzin na zgłoszenie reklamacji. Po tym czasie uznajemy, że Twoja kanapa została zaakceptowana w nowym stanie.

14. Warunki techniczne – czyli czego potrzebujemy

Abyśmy mogli działać, potrzebujemy:

  • dostępu do gniazdka (230V, bezpiecznik min. 8A – inaczej może być „ciemno”)

  • ciepłej wody (minimum 40°C, najlepiej z wysokiego kranu lub prysznica)

  • toalety lub miejsca do wylania wody

  • czystej, suchej podłogi

  • trochę przestrzeni (2 m z jednej strony, 50 cm z innych)

  • temperatury w pomieszczeniu min. 15°C (inaczej chemia nie zadziała!)

15. Zwierzaki – na urlop do innego pokoju!

Nie chcemy, by Twoje pupile cierpiały przez hałas.
Na czas prania – przenieś je do innego pomieszczenia.

16. Odwołania i spóźnienia
  • Jeśli coś Ci wypadło i nie możesz zapewnić obecności – zadzwoń do nas i zmień termin.

  • Jeśli my się spóźnimy więcej niż 15 minut – damy Ci znać!

17. Minimalna kwota zamówienia

Bez względu na to, czy pierzemy jeden fotel, czy całą sofę – minimalna kwota zamówienia to 180 zł.

18. Obserwatorzy mile widziani

Jeśli masz ochotę patrzeć, jak pracujemy – nie ma problemu!
Byle w bezpieczny i nieprzeszkadzający sposób.

19. Ważne definicje
  • Regulamin – dokument, który czytasz i który obowiązuje podczas realizacji usługi

  • Usługa – to, co robimy, czyli czyszczenie, pranie, ozonowanie itp.

  • Klient – Ty, czyli osoba zamawiająca nasze magiczne usługi

  • Chemia piorąca – nasze tajne środki do walki z brudem

Zaakceptowanie regulaminu oznacza zgodę na nasze warunki.
Jeśli masz jakieś pytania – pisz! Z chęcią rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

bottom of page